Spremembe pri sporočanju stanj obračunskih vodomerov
01. 12. 2014
Obvestiti vas želimo vas o nekaj spremembah, povezanih s posredovanjem stanja obračunskih vodomerov, katerih namen je obračun storitev čim bolj približati dejanski porabi v preteklem mesecu.
Od 1. 12. 2014 bo za obračun storitev, ki je povezan s porabo pitne vode, uporabljena poraba pitne vode za celotno obdobje preteklega meseca, to je od prvega do zadnjega dne v mesecu. Če ste doslej posredovali podatke mesečno, temu v vseh primerih ni bilo tako.
Če želite obračun porabe pitne vode po dejanskem stanju, nam podatke sporočite zadnji dan v mesecu. Nič zato, če pozabite. Če boste posredovali odčitek stanja obračunskega vodomera od prvega do predzadnjega dne v mesecu in ne zadnji dan, se bo od datuma prejema do konca tekočega meseca zaračunala akontacijska obremenitev, izračunana na osnovi povprečne dnevne porabe pitne vode.
Poročanje o stanju obračunskih vodomerov je možno vsak dan preko spletnega portala Komunala.Info. Sistem je preprost za uporabo, uporabnikom pa omogoča tudi pregled arhiva stanja števca in izdanih računov.
Kako se na portal Komunala.Info prijavite prvič?
Pri prvi prijavi v polji Šifra stranke in Odjemno mesto prepišite podatke s položnice, ki ste jo prejeli v preteklem mesecu. Izberite si Uporabniško ime in Geslo, geslo potrdite tudi v polju Potrdi geslo. Obvezen podatek pri prvi prijavi je tudi naslov elektronske pošte (E-Mail), ki ga vpišete dvakrat. Na ta naslov boste prejeli obvestilo o odprtju uporabniškega računa. Uporabniški račun boste aktivirali tako, da boste kliknili na potrditev v sporočilu, ki ga boste prejeli na naslov vaše elektronske pošte.
Pred aktiviranjem uporabniškega računa njegova uporaba ni možna.
Kako se prijavite na portal, ko uporabniško ime že imate?
V označena polja vpišite svoje uporabniško ime in geslo ter pritisnite gumb prijava.
Od 1. 12. 2014 bomo odčitke stanj vodomerov sprejemali v klicnem centru na telefonski številki 01 58 08 100, in sicer med delavniki od 7.00 do 20.00 ure, ter ob sobotah, nedeljah in praznikih med 7.00 in 20.00 uro tudi na glasovni odzivnik. Za oddajo stanja po telefonu potrebujete številko odjemnega mesta, ki ga najdete na zadnjem računu.
Vabimo vas, da stanje obračunskega vodomera oddate vsak mesec.
Pravilen obračun je pomemben za vas in nas.